Tuesday, October 12, 2010

~tUan RumaH yG SengaL~

rasa skit atie sgt ngn tuan rumah yg aku bru nk sewa tuk sem depan.... dr sewa rm300 up jd rm400 sbb nk cover tuk sewa time blan2 yg cuti sem tuh.... korang bygkan arr... aku rsa cam sial jew mkcik tuh..... korang tahu x apew syarat2 mak cik tuh.....

1- byar sewa jgan tangguh2 (simple jela syarat nih kan)
2- jga kebersihan umah tuh (biasa jew agi)
3- bsuh lnsir2 tuh ble ktowg nmpak ianya da ktor (logik xkowg asew)
4- jgn pndai2 nk paku2 dinding kat umah tuh n lau nk gntum2 jadual gne jew saletip (aku asew cam aku bdak2 plak kne psan2 cam tuh)
5- kalu bwk keta lbey pda 1buah jgn parking kat dlm pgar a.k.a xpijak diew pnyer rumput2... (agak sengal lar kan)
6- kalu diew rsa ktowg cam xjga umah diew ngn baik diew akn halau ktorg ble2 masew jew (syarat yg pling kjam aku pnah dgar)

kalu aku adew jmpe umah lain taubat lar mmg aku xamik arr rumah tuh... mmg xdew pn lam list aku... smua sbb terpaksa....

No comments:

Post a Comment